28 lutego 2016

NAVY BLUE & BLACK

Witam ponownie, po (kolejnej) dość długiej przerwie. Wiele osób pyta mnie co się stało, czemu nic nowego nie pojawia się na stronie itp., itd. Już odpowiadam, Prowadzenie mojego bloga nie jest dla mnie sposobem na życie. Ja to robię w wolnej chwili, dla przyjemności. Ciągle się uczę, zaczęłam pracować i najzwyczajniej w świecie brakowało mi czasu. Musiałam to wszystko pogodzić aby wszystko miało ręce i nogi. Przez jesień i początek zimy jak wiecie, szybko robi się ciemno. Szkoła do 15:00 i już szarówka za oknem. Teraz jest już lepiej, bo co raz widniej, co raz cieplej, więc wszystko zmierza w dobrym kierunku. Podczas przerwy na blogu były Święta, Nowy Rok, miałam 19 urodziny,  kupiłam samochód, znalazłam pracę... Trochę się nazbierało.




Dzisiaj mija ostatni dzień ferii, ktoś z moich czytelników również miał ferie w tym terminie co ja? Mam nadzieje, że porządnie wypoczęliście i  wykorzystaliście je tak jak należy!  Ja z ferii też troszeczkę skorzystałam, teraz czas wrócić do nauki.
Przede mną jeszcze ważna decyzja, nie wiem co robić. Otóż jak śledziliście mojego bloga to wiecie że w ubiegłym roku byłam w Grecji, a dokładniej na Krecie przez 3,5 miesiąca. W tym roku mogę to powtórzyć, już jestem o krok, ale nie wiem czy wyjeżdżać. To co się teraz dzieje na świecie.. w Grecji.. boję się trochę. A wy, co byście zrobili?
Chy
ba wszystko w skrócie opowiedziałam. Podczas moich nieobecności możecie ciągle śledzić mnie na INSTAGRAMIE, bądź SNAPCHACIE (klajda_xd). Czas teraz przejść do sedna. Przychodzę dziś ze stylizacją dość elegancką. W ostatnim czasie przerzuciłam się na bardziej spokojniejsze ubrania, bardziej eleganckie, stonowane. Taka mała zmiana.  Nie mogę już doczekać się wiosny, dlatego dziś nieco lżejsze wydanie, na pożegnanie się z zimą.

Granatowa sukienka, która sprawdzi się w wielu wydaniach, zależy z czym ją połączymy. Dla mnie to całkowity HIT, do tego pięknie podkreśla figurę. Możecie ją zakupić na stronie FASHION-LAND. Kozaki over knee, które chodziły za mną bardzo długo i w końcu odważyłam się na nie. Nie wiem jak u was ale u mnie dziwnie patrzą na tego typu buty.. Jednak ja nie mogłam ich nie kupić. Na wykończenie czarny płaszczyk, zegarek, okulary i torebka, która sprawdza się rewelacyjnie. A widziałam już, że wkroczyły nowe kolory więc chyba to wykorzystam.  Dajcie znać co myślicie! :)

*Poszukuję oso
by, która by była w stanie pomóc mi troszkę zmienić wygląd bloga! :)
               
  


PŁASZCZ - SINSAY | SUKIENKA - FASHION-LAND | BUTY - RENEE | TOREBKA - KRIS FASHION | OKULARY - RAY BAN | SZAL - DIVERSE | ZEGAREK - ECARLA

fot. Bartek Białobocki  ( Z OBIEKTYWU BARTKA)






















23 komentarze :

  1. Takie buty mi się marzą.Piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do Ciebie pytanie :) Czy nie zsuwają Ci się te buty? Planuje je kupić ale boję się, że będą mi się zsuwać ponieważ , mam dość szczupłą nogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zsuwają.. Ale czytałam, że wystarczy zmienić ten sznureczek, który ma za zadanie ściskać buty, bo ten mam wrażenie, że wcale nie ściska ;C

      Usuń
  3. Kobiecy, elegancki zestaw. Bardzo podoba mi się szal - duży ciepły i w klasycznych kolorach ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw, świetnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego powtoru do szkoly, mam nadzieje, ze jestes z nich zadowolona! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny szalik,zakochałam się w nim!
    nwaldowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! Świetnie wygląda z kozakami i płaszczem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest piękna! Szkoda, że nie odkryłaś jej całej
    Dyed Blonde
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, a kolor sukienki jest przepiękny i bardzo Ci pasuje :-)
    Dziękuję za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam,
    Świetna stylizacja :) Mam pytanko: Czy ta torebka sama w sobie jest lekka czy ciężka (bo niektóre torebki nawet jak są puste to są ciężkie)? Ma może Pani jakieś zdjęcie jak torebka wygląda na ramieniu? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja a buciki i sukienki urocze;)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.