1 sierpnia 2013

13. Kombinezon




Witam ! :)
Dzisiaj mija miesiąc odkąd założyłam tego bloga, co prawda pierwszy post powstał 2 lipca.  Tak więc mam teraz swoją pierwszą rocznicę :D. Cieszę się, że rozwój bloga idzie w dobrym kierunku, was przybywa tutaj, odwiedzin też, jesteście cudowni ;*. Piszę teraz 13 post, mam nadzieję że nie będzie pechowy! Trochę się działo w ostatnim czasie, muszę sobie wbić odruch fotografowania danych sytuacji, abyście lepiej mogli zobaczyć co u mnie.
Mam do pokazania zdjęcia, bo raczej nie stylizację, gdyż bardziej skupiłam się na fotografiach niż na ubraniach. Zmieniając temat został tylko miesiąc wakacji dlatego postanowiłam wziąć się na siebie, a nie co chwilę źle o sobie myśleć w kwestii wyglądu. Dlatego ogłaszam u siebie aktywny sierpień. Fakt, słabo się dzisiaj do tego przyłożyłam, bo był tylko rower, ale zamierzam jeszcze za chwilkę trochę poćwiczyć przed snem ! :)
Łapcie zdjęcia! :D





















Kombinezon; atmosphere + DIY (obcięłam rękawy ;D)
Balerinki ; nn
Kapelusz; Wiki






41 komentarzy :

  1. Zdjęcia piękne, bardzo mi się podobają.
    Kombinezon cudowny, wyglądasz świetnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kombinezon, obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też planowałam uczynić swój sierpień bardziej aktywnym, no ale zobaczymy jak to będzie :D zdjęcia po prostu boskie! *.*

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kombinezon! i gratuluję rocznicy :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kapelusz! :D o tak trzeba się za siebie zabrać! ;d ja ćwiczę od jakiegoś czasu :D pierwsze kroki do wymarzonej figury !:D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog , będę wpadać tu częściej ;*
    http://meown-meoww.blogspot.com/ Zapraszam do mnie , może mój blog też ci się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kombinezon jestem ciekawa jak wyglądał przed przeróbką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję . Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka.!
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie wzory :) Piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    Piękny kombinezon :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kombinezon :)

    http://manti-maanti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdj ;P Fotograf wykonał kawał dobrej roboty :DD
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny kombinezon! :))
    Uwielbiam jak się uśmiechasz na zdjęciach :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy :DD
    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com PS kliknij w banner sheinside.com to baardzo ważne.

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobają mi się zdjęcia :)
    Masz fajne rzęsy na jednym ze zdjęć xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog! Follow you now via GFC. Hope you will do the same, it would be nice^^

    fancyshot.blogspot.ru

    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka *o*....Kwiatki sa teraz modne...dobrze wybrana stylizacja :)
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może i skupiłaś się bardziej na zdjęciach niż ubraniach ale wyglądasz świetnie! Cudny kombinezon : )

    Dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  21. kapelusz jest świetne:>
    kombinezon również:)

    http://kosmiczna-patt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. no no no, zdjęcia faktycznie wyszły bardzo ładne. a kombinezon też fajny i dobrze go widać, mimo że zdjęcia skupione były na czymś innym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie, bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa kombinacja! Uroczo wyglądasz w tym kapelutku!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chcesz zmienić swoje życie na lepsze? Chcesz być szczęśliwa i znaleźć w sobie siłę, aby stworzyć najlepszą wersje siebie? Jeśli tak serdecznie zapraszam na nowo powstałego bloga o zdrowym życiu i ćwiczeniach! Razem z moją pomocą osiągniesz każdy wyznaczony sobie cel!
    ODWIEDŹ runforhealthh.blogspot.com

    Pamiętaj, że twoje ciało zasługuje na najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  26. też chce taki kapelusz <3 ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem co masz sobie do zarzucenia w kwestii wyglądu, jesteś śliczna i wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz świetnie :) kombinezon jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten kombinezon <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kombinezon i życzę wytrwałości w akcji " aktywny sierpień " . ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. nie umiem wybrać najładniejszej fotki, bo wszystkie są MEGA-ŚLICZNE ! ♥♥

    początkowo (widząc w podsumowaniu roku) myślałam, ze to sukienka, a tu takie zaskoczenie ;)

    OdpowiedzUsuń



Krytyka? Jak najbardziej będzie wyświetlona, ale tylko i wyłącznie uzasadniona :) Dziękuję za wyrażenie swojego zdania. Pozdrawiam :*

Pamiętaj, że w internecie NIE JESTEŚ ANONIMOWY!

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Edytowany przez Imagine-Day Wszelkie prawa zastrzeżone.